findbogen.dk
(0)

Adaptive marketing, Leveraging Real-Time Data to Become a More Competitive and Successful Company

Forlag: Palgrave Macmillan - Sprog: Engelsk - Udgivet år: 2015 - Antal bind: 1 - Antal sider: xii, 225 pages - Indbinding: Kartonbind med smudsomslag - Tilstand: Meget velholdt - ISBN: 9781137462923
Bog ID: 26082

Pris: Kr. 135,00

Læg i kurv


Sælges af: Lyngby Antikvariat

Jernbanevej 3 B
2800 Kgs. Lyngby
Telefonnr: 30143155
CVR/SE: 39510685

Hjemmeside: http://www.lyngbyantikvariat.dk
Email: lyngbyantikvariat@gmail.com

Vis alle bøger fra Lyngby Antikvariat


VIGTIG INFORMATION

Vi vil igennem sommeren og frem til september 2022 flytte rundt på vores boglager og vores kunder må derfor forvente en længere ekspeditionstid.
Åbningstider:
Tirsdag - Fredag 9:00-17:00
Lørdag 9:00-16:00